Menu główne
- - - - - - - - - - - - - - - -
Historia i WoS
- - - - - - - - - - - - - - - -
Przebsiębiorczość
- - - - - - - - - - - - - - - -
Żywienie
- - - - - - - - - - - - - - - -
English Website
Fascynacje
- - - - - - - - - - - - - - - -
Ścieżki kariery zawodowej absolwentów
- - - - - - - - - - - - - - - -
Gastronomik wczoraj i dziś
Wyszukiwarka
Reklama
Konkurs Wiedzy o Mediach - II edycja Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
Piątek, 11 Wrzesień 2015 22:02
Trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez mediów. Korzystamy z nich codziennie, w domu, szkole, pracy, bibliotece, na ulicy - nie zdając sobie sprawy z ich ważności w życiu prywatnym i publicznym. Coraz bardziej zindywidualizowane, ale i masowe, wyznaczają treści i sposoby myślenia, są przestrzenią dialogu i kłótni, nieprzerwanym strumieniem informacji i dezinformacji. Doświadczamy ich fascynującej, a zarazem męczącej obecności - ale czy ją rozumiemy? Czy próbujemy dociec przyczyn obecnego kształtu pejzażu medialnego? Rozmawiać o jego konsekwencjach? Analizować źródła, prognozować ich i naszą z nimi przyszłość?
  
Konkurs Wiedzy o Mediach to ogólnopolska inicjatywa uczelni z całego kraju, szansa dla uczniów klas maturalnych, którzy chcą zdobyć jeden z 48 indeksów na kierunku dziennikarskim, medioznawczym lub kulturoznawczym oraz cenne nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów (m.in. monitory, mobilne routery LTE, zegarki, lornetki).
 
Zmieniony: Piątek, 11 Wrzesień 2015 22:08