Z nieskrywaną radością informujemy, że nasza biblioteka została wzbogacona o kolejne pozycje książkowe i gry edukacyjne. Tym razem zakupiliśmy ogrom pomocy naukowych przeznaczonych na zajęcia rewalidacyjne. Serdecznie zapraszamy nauczycieli do biblioteki w celu zapoznania się z nowymi nabytkami:

  1. Agnieszka Kołodziej, Emilia Klimiuk: „Rewalidacja w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej” – zestaw fiszek;
  2. „Bierki” – gra zręczościowa;
  3. „Łamacz lodów” – karty;
  4. Agnieszka Jasińska: „Jak radzić sobie ze stresem?” – fiszki;
  5. Joanna Stalka – Jarska: Współczuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli „Zjadam beczkę soli” – karty;
  6. Katarzyna Kępska: „Ty i Tus, Wyobraź sobie, że…” – karty;
  7. Magdalena Wegner – Jezierska: „KAN „ – karty aktywności nastolatków;
  8. Dagmara Teczke: „Góra uczuć” – gra terapeutyczno – edukacyjna;
  9. Siena Castellon: „Niezbędnik dziewczyny ze spektrum” – poradnik dorastania dla fantastycznych i autystycznych;
  10. Wendela Whitcomb Marsh: „Samodzielne życie z autyzmem”;
  11. Mary Wrobel: „Dbam o siebie. Nauka o higienie i dojrzewaniu dla dzieci i młodzieży z autyzmem”;
  12. Katarzyna Simonienko: „Lasoterapia”;
  13. Kasia Bem: „Myśl sercem, Happy umysł”;
  14. Lisa A. Timms: „Pomoc dla nastolatków ze spektrum zaburzeń autystycznych w radzeniu sobie z przyjaźnią, uczuciami, konfliktami … i wiele innych”;
  15. Temple Grandin : „Starsze dziecko z autyzmem”;
  16. Ewa Czajka: „Autystyczny świat Tymka”;
  17. Sarah Nannery, Larry Nannery: „Co teraz powiedzieć?;
  18. Tiny Attwood: „My daliśmy radę, Tobie też się uda!”
  19. Alexander Lowen: „Depresja i ciało”
  20. Paul G. Taylor: „Spektrum zaburzeń autystycznych”. Przewodnik dla początkujących.;
  21. Magdalena Gut – Orłowska: „Tymon i emocje”. Historyjki społeczne o tym, jak się zachować w różnych sytuacjach życia codziennego.;
  22. Magdalena Gut – Orłowska: „Tymon rozumie innych”. Historyjki społeczne o tym, jak się zachować w różnych sytuacjach życia codziennego.;
  23. Marco Pontis: „W stronę samodzielności”. Materiały do oceny i nauczania czynności samoobsługowych u osób z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością złożoną.;
  24. Agnieszka Kolanko: „Buduję poczucie własnej wartości”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży z niską samooceną oraz ze spektrum autyzmu;
  25. Agnieszka Kolanko: „Poznaję emocje”. Karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi.;
  26. Agnieszka Kolanko: „Znajdę przyjaciela”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi.;
  27. Agnieszka Kolanko: „Trenuję umiejętności komunikacyjne”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi.;
  28. Agnieszka Kolanko: „Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży w wieku 9 – 16 lat, w tym uczniów ze spektrum autyzmu;
  29. Agnieszka Lasota: „Nastolatek w kryzysie”. Karty terapeutyczne i karty pracy psychologiczno – pedagogicznej.;
  30. Izabella Oliwia Galon, Patrycja Kadula: „Jak ogarnąć emocje? Strach.” Karty pracy dla nastolatków.;
  31. Ewa Gnatowska: „Porozmawiaj ze mną!”. Karty pracy dla uczniów szkoły ponadpodstawowej do zajęć rewalidacyjnych.;
  32. Agnieszka Borowska – Kociemba, Małgorzata Krukowska: „Percepcja wzrokowa”. Karty korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1.;
  33. Agnieszka Borowska – Kociemba, Małgorzata Krukowska: „Percepcja wzrokowa”. Karty korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2.

Nauczyciele bibliotekarze