Z nieskrywaną radością informujemy, że nasza biblioteka została wzbogacona o kolejne pozycje książkowe i gry edukacyjne. Tym razem zakupiliśmy ogrom pomocy naukowych przeznaczonych na zajęcia rewalidacyjne. Serdecznie zapraszamy nauczycieli do biblioteki w celu zapoznania się z nowymi nabytkami:
- Agnieszka Kołodziej, Emilia Klimiuk: „Rewalidacja w ogólnodostępnej szkole ponadpodstawowej” – zestaw fiszek;
- „Bierki” – gra zręczościowa;
- „Łamacz lodów” – karty;
- Agnieszka Jasińska: „Jak radzić sobie ze stresem?” – fiszki;
- Joanna Stalka – Jarska: Współczuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli „Zjadam beczkę soli” – karty;
- Katarzyna Kępska: „Ty i Tus, Wyobraź sobie, że…” – karty;
- Magdalena Wegner – Jezierska: „KAN „ – karty aktywności nastolatków;
- Dagmara Teczke: „Góra uczuć” – gra terapeutyczno – edukacyjna;
- Siena Castellon: „Niezbędnik dziewczyny ze spektrum” – poradnik dorastania dla fantastycznych i autystycznych;
- Wendela Whitcomb Marsh: „Samodzielne życie z autyzmem”;
- Mary Wrobel: „Dbam o siebie. Nauka o higienie i dojrzewaniu dla dzieci i młodzieży z autyzmem”;
- Katarzyna Simonienko: „Lasoterapia”;
- Kasia Bem: „Myśl sercem, Happy umysł”;
- Lisa A. Timms: „Pomoc dla nastolatków ze spektrum zaburzeń autystycznych w radzeniu sobie z przyjaźnią, uczuciami, konfliktami … i wiele innych”;
- Temple Grandin : „Starsze dziecko z autyzmem”;
- Ewa Czajka: „Autystyczny świat Tymka”;
- Sarah Nannery, Larry Nannery: „Co teraz powiedzieć?;
- Tiny Attwood: „My daliśmy radę, Tobie też się uda!”
- Alexander Lowen: „Depresja i ciało”
- Paul G. Taylor: „Spektrum zaburzeń autystycznych”. Przewodnik dla początkujących.;
- Magdalena Gut – Orłowska: „Tymon i emocje”. Historyjki społeczne o tym, jak się zachować w różnych sytuacjach życia codziennego.;
- Magdalena Gut – Orłowska: „Tymon rozumie innych”. Historyjki społeczne o tym, jak się zachować w różnych sytuacjach życia codziennego.;
- Marco Pontis: „W stronę samodzielności”. Materiały do oceny i nauczania czynności samoobsługowych u osób z autyzmem, niepełnosprawnością intelektualną lub niepełnosprawnością złożoną.;
- Agnieszka Kolanko: „Buduję poczucie własnej wartości”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży z niską samooceną oraz ze spektrum autyzmu;
- Agnieszka Kolanko: „Poznaję emocje”. Karty pracy doskonalące umiejętności rozpoznawania emocji i radzenia sobie z nimi.;
- Agnieszka Kolanko: „Znajdę przyjaciela”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi.;
- Agnieszka Kolanko: „Trenuję umiejętności komunikacyjne”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz innymi trudnościami komunikacyjnymi.;
- Agnieszka Kolanko: „Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie”. Karty pracy dla dzieci i młodzieży w wieku 9 – 16 lat, w tym uczniów ze spektrum autyzmu;
- Agnieszka Lasota: „Nastolatek w kryzysie”. Karty terapeutyczne i karty pracy psychologiczno – pedagogicznej.;
- Izabella Oliwia Galon, Patrycja Kadula: „Jak ogarnąć emocje? Strach.” Karty pracy dla nastolatków.;
- Ewa Gnatowska: „Porozmawiaj ze mną!”. Karty pracy dla uczniów szkoły ponadpodstawowej do zajęć rewalidacyjnych.;
- Agnieszka Borowska – Kociemba, Małgorzata Krukowska: „Percepcja wzrokowa”. Karty korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 1.;
- Agnieszka Borowska – Kociemba, Małgorzata Krukowska: „Percepcja wzrokowa”. Karty korekcyjno – kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Część 2.
Nauczyciele bibliotekarze