,,Mam dzień. Jeśli umiem go odpowiednio wykorzystać, mam skarb.’’
 Gabriela Mistral
 Kochani, spotykamy się w wirtualnej świetlicy, bardzo do Was tęsknię, miejmy nadzieję, że ten czas przeminie szybko i będziemy mogli się spotykać osobiście, twarzą w twarz. Uśmiechnięci, zdrowi i szczęśliwi. W pełnym słońcu. Na początek zapraszam Was wraz z całym zespołem Nauczycieli do udziału w konkursie ,,Moja szkoła’’( regulamin poniżej). Zmiana dotyczy sposobu oddawania prac. Nową kategorią są Wasze zdjęcia przy ,,domowej szkole’’ – jak wygląda Wasze biurko? Kto jest obok? Co za oknem? Kategorie są aktualne, nagrywajcie i przesyłajcie piosenki, teksty, refleksje, zdjęcia, również zdjęcia prac plastycznych, kartki z pamiętnika, żarciki i anegdoty, prezentacje. Efekty swoich prac proszę przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 Z dopiskiem, pod czyim kierunkiem lub z czyjej inspiracji. Nauczyciele współorganizujący ( Patrz regulamin) docenią Wasz wysiłek. 
 Serdecznie pozdrawiam - Jolanta Baranowska 
Regulamin Konkursu „ Moja Szkoła ”- VII edycja
Organizator:
Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku
Zespół odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu i Jury oceniające:
- Jolanta Baranowska – przewodnicząca
 - Andrzej Iwaniuk
 - Adam Kaczanowski
 - Maciej Kułak
 - Marta Mazuruk
 - Alicja Nelke
 - Monika Nizik
 - Daniela Perkowska
 - Joanna Średzińska
 
I Cele konkursu:
- poznawanie historii i tradycji szkoły
 - pogłębianie integracji ze społecznością szkolną
 - rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów
 - promocja szkoły
 
II Forma konkursu
- Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku.
 
III. Kategorie konkursowe:
 ● Literatura
- Pamiętnik – fragment.
 - Reportaż o szkole.
 - Wiersz o szkole.
 - Wspomnienie.
 - Esej.
 - Wywiad.
 - Limeryki.
 - Gawęda o szkole.
 
- Inscenizacja
 
- Skecz kabaretowy.
 - Etiuda teatralna lub taneczna, pantomima. Scenka rodzajowa.
 - Piosenka.
 
- Plastyka i sztuki wizualne
 
- Plakat o szkole.
 - Fotografia.
 - Reklama szkoły (spot reklamowy, projekty murali, promocje multimedialne, filmy).
 
- Termin i przebieg konkursu. 02. 2020 r. – 21.04. 2020 r.
 
- Szczegółowych informacji i konsultacji udzielają wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego.
 - Gotowe prace prosimy składać u wyżej wymienionych nauczycieli do 21 kwietnia 2020 roku.
 - Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w kwietniu 2020 roku.
 - Laureaci konkursu otrzymają nagrody Dyrektora Szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy uznania.
 - Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali wręczenia nagród.
 - Prace konkursowe mogą być wykorzystane do promocji szkoły.
 - Jury w swoich ocenach będzie się kierowało oryginalnością pomysłu, estetyką wykonanej pracy lub prezentacji oraz zgodnością z tematem wiodącym konkursu.
 - W sytuacjach spornych rozstrzyga przewodniczący Jury.
 - Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, związanych z przebiegiem konkursu i zamieszczeniem na stronie internetowej szkoły wizerunku, informacji i prac konkursowych.
 
Regulamin zatwierdzony przez Pana Dyrektora Marka Józefowicza.
						