,,Mam dzień. Jeśli umiem go odpowiednio wykorzystać, mam skarb.’’
Gabriela Mistral

Kochani, spotykamy się w wirtualnej świetlicy, bardzo do Was tęsknię, miejmy nadzieję, że ten czas przeminie szybko i będziemy mogli się spotykać osobiście, twarzą w twarz. Uśmiechnięci, zdrowi i szczęśliwi. W pełnym słońcu. Na początek zapraszam Was wraz z całym zespołem Nauczycieli do udziału w konkursie ,,Moja szkoła’’( regulamin poniżej). Zmiana dotyczy sposobu oddawania prac. Nową kategorią są Wasze zdjęcia przy ,,domowej szkole’’ – jak wygląda Wasze biurko? Kto jest obok? Co za oknem? Kategorie są aktualne, nagrywajcie i przesyłajcie piosenki, teksty, refleksje, zdjęcia, również zdjęcia prac plastycznych, kartki z pamiętnika, żarciki i anegdoty, prezentacje. Efekty swoich prac proszę przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z dopiskiem, pod czyim kierunkiem lub z czyjej inspiracji. Nauczyciele współorganizujący ( Patrz regulamin) docenią Wasz wysiłek.

Serdecznie pozdrawiam - Jolanta Baranowska

Regulamin Konkursu „ Moja Szkoła ”- VII edycja

Organizator:

Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku

Zespół odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu i Jury oceniające:

  1. Jolanta Baranowska – przewodnicząca
  2. Andrzej Iwaniuk
  3. Adam Kaczanowski
  4. Maciej Kułak
  5. Marta Mazuruk
  6. Alicja Nelke
  7. Monika Nizik
  8. Daniela Perkowska
  9. Joanna Średzińska

I Cele konkursu:

  • poznawanie historii i tradycji szkoły
  • pogłębianie integracji ze społecznością szkolną
  • rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów
  • promocja szkoły

II Forma konkursu

  • Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku.

III. Kategorie konkursowe:
● Literatura

  1. Pamiętnik – fragment.
  2. Reportaż o szkole.
  3. Wiersz o szkole.
  4. Wspomnienie.
  5. Esej.
  6. Wywiad.
  7. Limeryki.
  8. Gawęda o szkole.
  • Inscenizacja
  1. Skecz kabaretowy.
  2. Etiuda teatralna lub taneczna, pantomima. Scenka rodzajowa.
  3. Piosenka.
  • Plastyka i sztuki wizualne
  1. Plakat o szkole.
  2. Fotografia.
  3. Reklama szkoły (spot reklamowy, projekty murali, promocje multimedialne, filmy).
  • Termin i przebieg konkursu. 02. 2020 r. – 21.04. 2020 r.
  1. Szczegółowych informacji i konsultacji udzielają wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego.
  2. Gotowe prace prosimy składać u wyżej wymienionych nauczycieli do 21 kwietnia 2020 roku.
  3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w kwietniu 2020 roku.
  4. Laureaci konkursu otrzymają nagrody Dyrektora Szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy uznania.
  5. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali wręczenia nagród.
  6. Prace konkursowe mogą być wykorzystane do promocji szkoły.
  7. Jury w swoich ocenach będzie się kierowało oryginalnością pomysłu, estetyką wykonanej pracy lub prezentacji oraz zgodnością z tematem wiodącym konkursu.
  8. W sytuacjach spornych rozstrzyga przewodniczący Jury.
  9. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, związanych z przebiegiem konkursu i zamieszczeniem na stronie internetowej szkoły wizerunku, informacji i prac konkursowych.

Regulamin zatwierdzony przez Pana Dyrektora Marka Józefowicza.