Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w konkursie "Moja Szkoła"  ( działanie w ramach WDN-u). Poniżej przedstawiam regulamin, w razie wątpliwości proszę o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Regulamin Konkursu „ Moja Szkoła ”

Organizator:

Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku

Zespół odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu i Jury oceniające:

  • Maciej Kułak – przewodniczący

1.           Monika Nizik

2.            Joanna Średzińska

3.           Daniela Perkowska

4.           Elżbieta Wasiluk

5.           Andrzej Iwaniuk

6.           Adam Kaczanowski 

I Cele konkursu:

  • poznawanie historii i tradycji szkoły
  • pogłębianie integracji ze społecznością szkolną
  • rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów
  • promocja szkoły

II Forma konkursu

  • Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku.

III. Kategorie konkursowe:

  • Literatura

1.            Pamiętnik – fragment.

2.            Reportaż o szkole.

3.            Wiersz o szkole.

4.            Wspomnienie.

5.            Esej.

6.            Wywiad.

7.            Limeryki.

8.            Gawęda o szkole.

  • Inscenizacja

1.            Skecz kabaretowy.

2.            Etiuda teatralna lub taneczna, pantomima. Scenka rodzajowa.

3.            Piosenka.

  • Plastyka i sztuki wizualne

1.            Plakat o szkole.

2.            Fotografia.

3.            Reklama szkoły (spot reklamowy, projekty murali, promocje multimedialne, filmy).

  • Termin i przebieg konkursu. 01.04.2021 r. – 15.05.2021 r.

1.            Szczegółowych informacji i konsultacji udzielają wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego.

2.            Gotowe prace prosimy składać u wyżej wymienionych nauczycieli do 30 kwietnia 2021 roku.

3.            Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju 2021 roku.

4.            Laureaci konkursu otrzymają nagrody Dyrektora Szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy uznania.

5.            Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali wręczenia nagród            ( oczywiście jeśli wówczas powróci nauczanie stacjonarne )

6.            Prace konkursowe mogą być wykorzystane do promocji szkoły.

7.            Jury w swoich ocenach będzie się kierowało oryginalnością pomysłu, estetyką wykonanej pracy lub prezentacji oraz zgodnością z tematem wiodącym konkursu.

8.            W sytuacjach spornych rozstrzyga przewodniczący Jury.

9.            Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, związanych z przebiegiem konkursu i zamieszczeniem na stronie internetowej szkoły wizerunku, informacji i prac konkursowych.

10 .prace należy przesłać na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

        Regulamin zatwierdzony przez Dyrektora- Pana Marka Józefowicza.

Maciej Kułak