Serdecznie zapraszam wszystkich do udziału w konkursie "Moja Szkoła" ( działanie w ramach WDN-u). Poniżej przedstawiam regulamin, w razie wątpliwości proszę o maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Regulamin Konkursu „ Moja Szkoła ”
Organizator:
Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku
Zespół odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu i Jury oceniające:
- Maciej Kułak – przewodniczący
1. Monika Nizik
2. Joanna Średzińska
3. Daniela Perkowska
4. Elżbieta Wasiluk
5. Andrzej Iwaniuk
6. Adam Kaczanowski
I Cele konkursu:
- poznawanie historii i tradycji szkoły
- pogłębianie integracji ze społecznością szkolną
- rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów
- promocja szkoły
II Forma konkursu
- Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku.
III. Kategorie konkursowe:
- Literatura
1. Pamiętnik – fragment.
2. Reportaż o szkole.
3. Wiersz o szkole.
4. Wspomnienie.
5. Esej.
6. Wywiad.
7. Limeryki.
8. Gawęda o szkole.
- Inscenizacja
1. Skecz kabaretowy.
2. Etiuda teatralna lub taneczna, pantomima. Scenka rodzajowa.
3. Piosenka.
- Plastyka i sztuki wizualne
1. Plakat o szkole.
2. Fotografia.
3. Reklama szkoły (spot reklamowy, projekty murali, promocje multimedialne, filmy).
- Termin i przebieg konkursu. 01.04.2021 r. – 15.05.2021 r.
1. Szczegółowych informacji i konsultacji udzielają wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego.
2. Gotowe prace prosimy składać u wyżej wymienionych nauczycieli do 30 kwietnia 2021 roku.
3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju 2021 roku.
4. Laureaci konkursu otrzymają nagrody Dyrektora Szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy uznania.
5. Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali wręczenia nagród ( oczywiście jeśli wówczas powróci nauczanie stacjonarne )
6. Prace konkursowe mogą być wykorzystane do promocji szkoły.
7. Jury w swoich ocenach będzie się kierowało oryginalnością pomysłu, estetyką wykonanej pracy lub prezentacji oraz zgodnością z tematem wiodącym konkursu.
8. W sytuacjach spornych rozstrzyga przewodniczący Jury.
9. Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, związanych z przebiegiem konkursu i zamieszczeniem na stronie internetowej szkoły wizerunku, informacji i prac konkursowych.
10 .prace należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Regulamin zatwierdzony przez Dyrektora- Pana Marka Józefowicza.
Maciej Kułak