,,Mam dzień. Jeśli umiem go odpowiednio wykorzystać, mam skarb.’’
Gabriela Mistral
Kochani, spotykamy się w wirtualnej świetlicy, bardzo do Was tęsknię, miejmy nadzieję, że ten czas przeminie szybko i będziemy mogli się spotykać osobiście, twarzą w twarz. Uśmiechnięci, zdrowi i szczęśliwi. W pełnym słońcu. Na początek zapraszam Was wraz z całym zespołem Nauczycieli do udziału w konkursie ,,Moja szkoła’’( regulamin poniżej). Zmiana dotyczy sposobu oddawania prac. Nową kategorią są Wasze zdjęcia przy ,,domowej szkole’’ – jak wygląda Wasze biurko? Kto jest obok? Co za oknem? Kategorie są aktualne, nagrywajcie i przesyłajcie piosenki, teksty, refleksje, zdjęcia, również zdjęcia prac plastycznych, kartki z pamiętnika, żarciki i anegdoty, prezentacje. Efekty swoich prac proszę przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z dopiskiem, pod czyim kierunkiem lub z czyjej inspiracji. Nauczyciele współorganizujący ( Patrz regulamin) docenią Wasz wysiłek.
Serdecznie pozdrawiam - Jolanta Baranowska
Regulamin Konkursu „ Moja Szkoła ”- VII edycja
Organizator:
Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku
Zespół odpowiedzialny za przeprowadzenie konkursu i Jury oceniające:
- Jolanta Baranowska – przewodnicząca
- Andrzej Iwaniuk
- Adam Kaczanowski
- Maciej Kułak
- Marta Mazuruk
- Alicja Nelke
- Monika Nizik
- Daniela Perkowska
- Joanna Średzińska
I Cele konkursu:
- poznawanie historii i tradycji szkoły
- pogłębianie integracji ze społecznością szkolną
- rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów
- promocja szkoły
II Forma konkursu
- Konkurs adresowany jest do uczniów Zespołu Szkół Gastronomicznych w Białymstoku.
III. Kategorie konkursowe:
● Literatura
- Pamiętnik – fragment.
- Reportaż o szkole.
- Wiersz o szkole.
- Wspomnienie.
- Esej.
- Wywiad.
- Limeryki.
- Gawęda o szkole.
- Inscenizacja
- Skecz kabaretowy.
- Etiuda teatralna lub taneczna, pantomima. Scenka rodzajowa.
- Piosenka.
- Plastyka i sztuki wizualne
- Plakat o szkole.
- Fotografia.
- Reklama szkoły (spot reklamowy, projekty murali, promocje multimedialne, filmy).
- Termin i przebieg konkursu. 02. 2020 r. – 21.04. 2020 r.
- Szczegółowych informacji i konsultacji udzielają wszyscy członkowie zespołu organizacyjnego.
- Gotowe prace prosimy składać u wyżej wymienionych nauczycieli do 21 kwietnia 2020 roku.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w kwietniu 2020 roku.
- Laureaci konkursu otrzymają nagrody Dyrektora Szkoły. Wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy uznania.
- Najlepsze prace zostaną zaprezentowane podczas uroczystej gali wręczenia nagród.
- Prace konkursowe mogą być wykorzystane do promocji szkoły.
- Jury w swoich ocenach będzie się kierowało oryginalnością pomysłu, estetyką wykonanej pracy lub prezentacji oraz zgodnością z tematem wiodącym konkursu.
- W sytuacjach spornych rozstrzyga przewodniczący Jury.
- Zgłoszenie uczestnictwa jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, związanych z przebiegiem konkursu i zamieszczeniem na stronie internetowej szkoły wizerunku, informacji i prac konkursowych.
Regulamin zatwierdzony przez Pana Dyrektora Marka Józefowicza.